Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εισηγηθεί για βασικές προτάσεις ή χαρακτηριστικά ή σχέδια δράσεων σχετικών με το λογισμικό στην εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη αφενός τις προτάσεις φορέων που έχουν δραστηριοποιηθεί στο χώρο αυτό, αφετέρου την υπάρχουσα κατάσταση και τη διεθνή εμπειρία σε σχετικά θέματα. Οι προτάσεις αφορούν τόσο θέματα γενικότερης στρατηγικής του ΥπΕΠΘ για το λογισμικό της εκπαίδευσης και θεσμικές παρεμβάσεις που απαιτούνται, όσο και παιδαγωγικές-εκπαιδευτικές και τεχνικές κατευθύνσεις για το λογισμικό της εκπαίδευσης καθώς και δράσεις που θα ήταν σκόπιμο να ληφθούν υπόψη στο διαμορφούμενο επιχειρησιακό σχέδιο του ΥπΕΠΘ για την Κοινωνία της Πληροφορίας ώστε να εξειδικευθούν στη συνέχεια σε συγκεκριμένα έργα.
Ως «Λογισμικό της Εκπαίδευσης» θεωρήθηκε οποιοδήποτε λογισμικό θα μπορούσε να υπάρχει στους υπολογιστές των σχολείων. Κατά συνέπεια, η εισήγηση αφορά τόσο σε θέματα που σχετίζονται με το λογισμικό συστήματος (π.χ., Linux, MS Windows) και τις εφαρμογές γραφείου (π.χ. browser, e-mail client, Documents, Spreadsheets) όσο και με το εκπαιδευτικό λογισμικό και το ψηφιακό περιεχόμενο (θεματικά εστιασμένα εργαλεία, εκπαιδευτικά περιβάλλοντα πολυμέσων, εκπαιδευτικές δραστηριότητες), δηλαδή με το λογισμικό που σχεδιάζεται και χρησιμοποιείται για τους σκοπούς της διδασκαλίας και της μάθησης.
Η Μελέτη: pdf : ESPE-Logismiko_tis_Ekpaideysis_2002